210 3646 955

google+ twitter facebook linkedin

Nαι στην έκθεση στον ήλιο αλλά με προστασία!

Με αφορμή την καλοκαιρινή περίοδο των διακοπών που όλοι χρειαζόμαστε, θεωρούμε ότι είναι χρήσιμο να υπενθυμίσουμε κάποιες βασικές οδηγίες.

Η πιο σημαντική συμβουλή είναι η αποφυγή στην έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία.

Τα αντηλιακά είναι απαραίτητα για όλες τις ηλικίες , ιδιαίτερα όμως στα βρέφη και στα παιδιά. Ο λόγος είναι ότι η έκθεση στον ήλιο στην βρεφική και παιδική ηλικία είναι από τους βασικούς παράγοντες, που προδιαθέτουν για ανάπτυξη μελανώματος στην ενήλικη ζωή.

Η αρνητική επίδραση από τον ήλιο είναι αθροιστική και ανάμεσα σε άλλα ευθύνεται για τη γρηγορότερη γήρανση του δέρματος.

Από την άλλη μεριά, βέβαια, ο ήλιος είναι απαραίτητος για την υγιή ανάπτυξη των οστών μέσω της δημιουργίας βιταμίνης D και ασβεστίου.

Επομένως, ναι στην έκθεση στον ήλιο αλλά πάντα με προστασία.

Το καλύτερο είναι να αποφεύγουμε την άμεση έκθεση μεταξύ 12 το μεσημέρι και 4 το απόγευμα.

Επίσης να θεωρούμε ότι όταν μπούμε στη θάλασσα ένα μέρος της κρέμας θα φύγει και χρειάζεται ανανέωση.

Η άλλη συμβουλή έχει να κάνει με την ικανοποιητική πρόσληψη νερού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, τόσο για την πρόληψη αφυδάτωσης του οργανισμού όσο και για την καλύτερη διατήρηση του δέρματος. Οι ίνες του κολλαγόνου και της ελαστίνης χρειάζονται απαραίτητα το νερό για να διατηρούν την ελαστικότητα  τους.

8-10 ποτήρια νερό εξασφαλίζουν της ημερήσιες ανάγκες ενός ενηλίκου.

Λαμβάνουμε υπ’όψιν, βεβαίως, ότι και όλες οι τροφές που καταναλώνουμε έχουν νερό. Το καρπούζι για παράδειγμα αποτελείται 90% από νερό. Τα λαχανικά και τα φρούτα έχουν μεγάλη ποσότητα νερού όταν είναι ωμά.

Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι το τετράπτυχο: Σωστή διατροφή-Πολύ νερό-Γυμναστική-Αντιηλιακή Προστασία είναι η καλύτερη αντιγηραντική συνταγή.

 

Καλές διακοπές σε όλους!

Α. Ανδρουλακάκης